033-4343099 •

 

klantenservice

Klanten Service

Bestelprocedure

HOE TE BESTELLEN


- In de categorieën vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen.
- Is uw winkelwagen naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". U kunt direct afrekenen of een account aanmaken.
- Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik op "Verder"
- Controleer uw bestelling en adresgegevens. Kies uw betaalmethode (betalen via iDEAL of Vooruit), klik op afrekenen en uw bestelling is geplaatst.

 


Verzendkosten

 

VERZENDKOSTEN

 

Voor alle bestellingen onder de € 25,00 betaald u € 6,95 verzendkosten.

Voor alle bestellingen boven de € 25,00 betaald u geen verzendkosten.

 

Verzendkosten zijn inclusief BTW

 

 

VERZENDKOSTEN BUITENLAND

 

Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 8,95. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling.

 

Verzendkosten zijn inclusief BTW

 

 

LEVERTIJDEN

 

Als u op werkdagen voor 17 uur besteld, wordt uw bestelling binnen 24 uur geleverd. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest.

 

Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

 

 

BESTELLING ZELF AFHALEN


Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Leusden. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en uw bestelling is betaald, kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen voor een afspraak.


Betaalmethoden

 

Op=Op Kado kent 2 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

 

iDEAL

 

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

 

VOORUITBETALEN

 

U kunt het totaalbedrag overmaken naar IBAN nr. NL98RABO0109568133

BIC/SWIFT: RABONL2U, t.n.v. Op=Op Cadeau

 

Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

 


Annuleren & Retourneren


ANNULEREN

 

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Op=Op Kado reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

 

RETOURNEREN/AFKOELPERIODE

 

Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

 

Wilt u uw bestelling retourneren? Neem contact met ons op via email info@opisopkado.nl

U krijgt van dan van ons een retourformulier. Hierop vermeld u uw volledige naam, adres en ordernummer. Tevens vermeld u hierop welk artikel u wenst te ruilen of te retourneren en de reden van de retournering.

Op=Op Kado zal de aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.

 
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw IBAN rekeningnummer nodig.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Op=Op Kado heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.


Klachtenafhandeling

 

KLACHTPROCEDURE


Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@opisopkado.nl Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

 

GARANTIE

Op alle artikelen zit standaard fabrieksgarantie.